Tuesday 3 May 2016

Pelik! Nelayan Menemui Perempuan Cantik Bak Barbie Doll Ditepi Pantai?

Beberapa nelayan di daerah tersebut telah menemui seorang gadis yang cantik dan dikatakan menyerupai patung 'Barbie Doll' di tepi pantai Banggal, Sulawesi Tengah, Indonesia. Ramai orang yang tertanya-tanyakan tentang gadis tersebut , ada yang mengatakan ia seperti 'patung seks' berdasarkan jari dan muka beliau , hahaha entah lha maybe orang yang cakap macam tu memang berpengalaman HAHAHA sokay kita baca maklumat yang admin dapat mengenai patung ini.


gambar gadis yang ditemukan oleh nelayan tersebut . 

Sebuah portal telah melaporkan bahawa, ia menghairankan penduduk Desa Kalupapi mukim Bakarut, disebabkan gadis itu bebeza dengan mana2 gadis yang lain , dan menambah kehairanan mereka gadis ini ditemui tidak berbaju yang dimana hanya dibaluti selendang bewarna putih .

Gadis ini dijumpai pada 19 april .dikatakan , perempuan itu ditemui dalam keadaan menangis dan tidak berbaju dan hanya dibaluti selendang putih nipis, Penduduk kampung mempercayai bahawa dia adalah anak bidadari dan sebahagiannyatiddak percaya akan perkara karut tersebut. 

Perkara ini amat pelik dan ramai yang tidak mempercayai nya , keran mukanya seakan- akan patung , Admin pun tak beberapa percya. HAHAHA


Menurut maklumat lagi yang admin dapat gadis ini detemui sebaik sahaja mereka terdengar bunyi jatuh dari langit, dan menjumpai gadis itu ditepi pantai sambil menangis dan tidak berbaju , selepas daripada itu , mulalah penduduk kampung mengatakan ddan percaya bahawa gadis tersebut adalah bidadari yang jatuh dari langit,

p/s : admin just nak share , terpulang dari korang nak caya atau tak , key Chiaw!

No comments:

Post a Comment